Politika reklamacija je nešto što mora da postoji da bismo zakonski poslovali.

Sastavljena je sa dobrom namerom, a da zaštiti i kupca i prodavca: Savetujemo Vam da ne primate pakete koji su oštećeni.

Ako je proizvod koji ste kupili bio oštećen prilikom transporta, potraživaćemo naknadu od pošte/kurirske službe, a Vama proizvod zameniti.

Molimo Vas da dobro pregledate primljeni proizvod pre nego što uklonite sa njega zakačene etikete ili bacite originalno pakovanje i njegov sadržaj.

Ovo su bitni elementi u slučaju vraćanja proizvoda iz bilo kog razloga.

Ukoliko primite oštećeni proizvod, molimo Vas da nam se obratite putem imejla.

Svi lomovi i oštećenja moraju biti prijavljeni imejlom u roku od 24 sata.

U tom slučaju, vratite oštećeni proizvod u originalno pakovanje (i njegov sadržaj), i pošaljite nam ga nazad. Vratićemo Vam novac (vrednost proizvoda) ili izvršiti zamenu proizvoda novim.

Novac vraćamo u roku od 3 radna dana po prijemu oštećenog reklamiranog proizvoda.

Ukoliko želite da vratite kupljeni proizvod iz ličnih razloga to ste u mogućnosti u roku od 5 dana od prijema.

Vraćeni proizvod mora biti u novom i nekorišćenom stanju.Mora biti spakovan u originalno pakovanje i tako vraćen.

Svi vraćeni proizvodi će biti pregledani radi potvrde da proizvod nije korišćen.

Novo i nekorišćeno stanje podrazumeva: da proizvod nije korišćen, da nema znakova nošenja, ogrebotina ili tragova, fleka i mirisa od parfema, da je etiketa na proizvodu neoštećena.

Roba koju nam vraćate je Vaša odgovornost dok ne stigne do nas i Vi ste odgovorni za nju u slučaju da je izgubljena ili oštećena.

Preporučujemo Vam da, zbog sopstvene zaštite, robu vraćate osiguranom pošiljkom ili pošiljkom koja se može pratiti.

Sve troškove poštarine za vraćanje robe iz ličnih razloga snosite Vi, kao kupac.

Proizvodi koji su kupljeni kao posebne porudžbine ili proizvodi na rasprodaji ne mogu se vratiti.

Za sva pitanja ili nedoumice možete nas kontaktirati email-om na office@fightshop.rs.